tingimused

Veebipoe HANNE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ HANNE (registrikood 11904399), Asukohaga Masina 22, Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kõik tooted valmistatakse tellimisel 7-14 tööpäeva jooksul. Kui toote valmistamiseks kulub rohkem aega kui 14 tööpäeva või kui antud toodet ei ole võimalik rohkem valmistada, informeeritakse klienti sellest e-kirja teel.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille kinnitamisel saadetakse emaillile ettemaksuarve.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Toote kohale toimetamise hind ja aeg sõltub valitud transpordifirmast. Vastav informatsioon saadetakse Kliendi e-postile.

Erandlikel juhtumitel on õigus toode kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus loobuda tagastatava toote vastu võtmisest.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis avaldus koos kauba ostmise dokumentidega ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Pretensiooni esitamise õigus

Kui toode ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus toode tagastada. Tagastamissoovist saab teavitada 14 päeva jooksul peale saadetise kätte saamist e-kirjaga. Tagastada saab vaid kasutamata originaalpakendiga toodet. Tagastada saab toote Masina 22, Tallinn või pakiautomaadiga. Tagastamise kulud jäävad ostja kanda.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Puudustega toode tuleb tagastada 14 päeva jooksul.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 7 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et toode kohale toimetada.

Vaidluste lahendamine Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile hannedisain@gmail.com.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Parema kasutamise huvides e-poe veebilehte pidevalt täiendatakse. OÜ Hanne jätab endale õiguse muuta veebilehel avaldatud informatsiooni ja toodete hinnakirja ning saadavust igal ajal ja Klienti ette teavitamata. Andmed võivad olla peale Kliendi viimast külastust muutunud.